This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

ToDo
ToDo modulet er opgavestyring for dine medarbejdere.
ToDo rydder dit skriveord for gule lapper og supplerer din Outlook.

Picasso ToDo opgavestyring
ToDo modulet er opgavestyring for dine medarbejdere. ToDo rydder dit skriveord for gule lapper og supplerer din Outlook.
ToDo er en kalender integreret i Techotel Picasso. Den holder styr på reservationer, kunder, leverandører, personale samt personlige gøremål. Hver medarbejder har sin egen kalender.
Intern kommunikation
ToDo sender beskeder internt i hotellet. Du kan for eksempel lægge en besked til køkkenchefen om, at han skal bestille vin til på lørdag. Næste gang han åbner sin To-Do kalender, meddeler Picasso ham, at der venter opgaver.
God kundekontakt
Opfølgning på marketing-kampagner sker også i ToDo. Kunder du har været i kontakt med, opretter du en opgave på med næste opfølgningsdato, og emnet i talte om sidst du var i kontakt med kunden.