This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
GDPR Digital
Nem indhentelse og administration af lovpligtigt tilsagn
Få din gæsts tilsagn til at gemme deres data automatisk og på den mest bekvemme måde for gæsten.
Tryghed og kundedata
GDPR står for “General Data Protection Regulation”. Den kaldes undertiden også EUs persondataforordning og beskriver en række foranstaltninger som virksomheder skal leve op til, for at få lov at gemme deres kunders personlige data til f.eks markedsføring, statistik og mersalg.
At gemme og bruge kundedata er en vigtig del af hotelmanagement og derfor et vigtigt område at have styr på.
Med Picasso Digitals GDPR modul sendes der automatisk, såsnart kundedata gemmes, en besked til gæsten. I beskeden ligger et link til en portal hvor gæsten nemt og hurtigt kan administrere og godkende sine persondata tilsagn således, at hotellet kan få lov at gemme data.
Gæster der ikke giver tilsagn anonymiseres automatisk i Picasso Digital.