Download aftalen som pdf

Alle vore kunder nyder godt af denne aftale.

Tekniske systemfejl:
  1. Alle fejl skal indberettes til Techotel via Picassosupport@2021.krabbedesign.dk
  2. Ved kritiske/akutte systemfejl udenfor kontor-tid, kan Techotel Hotline benyttes 24 timer i døgnet uden beregning.
  3. Techotel er forpligtiget til, at starte fejlretning senest 4 timer efter modtagelse af fejlmeddelelse. Hvis Techotel Hotline ikke svarer eller er optaget, så prøv da venligst igen. Du har ret til hiælp indenfor 4 timer.
  4. Fejl af mindre alvorlig karakter, hvor systemet stadig kan anvendes som helhed, skal indberettes til Techotel indenfor vores normale kontortid via Picassosupport@2021.krabbedesign.dk
  5. Inden opkald til Techotel Hotline, skal følgende opfyldes af hotelpersonalet:
    – Forsøg på genstart af Picasso Server
    – Adgang til alle log-in og password
    – Adgang til Picassoserver &Techotel router
  6. Som en ekstra service i vores kontortid, yder vi gratis telefonhjælp ved installation af nye versioner.
  7. Nyt personale på hotellet, skal altid gennemgå denne Techotel Positiv Serviceaftale.
  8. Techotel’s personale er forpligtiget til altid at være høflige, positive og hjælpsomme.

Betjening af systemet:
  1. Serviceaftalen dækker ikke hjælp til betjening af systemet.
  2. Hotellet er ansvarlig for, at medarbejdere er grundigt sat ind i systemet.
  3. Som en ekstra service, tilbyder Techotel gratis telefonhjælp til betjening af systemet, på alle arbejdsdage imellem kl. 9.00-12.00 forudsat der er en ledig konsulent tilstede. Efter kl. 12.00 vil assistance til betjening af systemet, blive faktureret med kr. 1.245,- pr. påbegyndt time. Kontoret lukker for opkald kl. 17.00 hvorefter telefonisk henvendelse henvises til hotlinen.
  4. Techotel Hotline er kun beregnet for system-fejl, så opkald vedr. Betjening af systemet vil blive faktureret med kr. 1.245,-. Andre opkald vil blive faktureret med kr. 1.245,- såfremt henvendelsen ikke vedrører en teknisk fejl i Picasso eller andre produkter leveret af Techotel.
  5. Techotel er forpligtiget til nøje at gennemgå situationen, før vi fakturerer for hjælp til betjening på Hotline. Techotel fakturerer kun for at holde vores Hotline fri, således at vi kan yde en hurtig service ved kritiske systemfejl, da vi er forpligtiget til at starte fejlretning indenfor 4 timer efter modtagelse af opkald.

 

Nyhedsbrev ARKIV

Klik på linket for at åbne nyhedsbrevet i en pdf

For at kunne åbne nyhedsbrevet skal du have et program der kan åbne pdf. Det er der som udgangspunkt installeret på alle computere fra start, men skulle du alligevel have problemer kan du downloade Adobe Acrobat Reader gratis her.
Læs ældre nyhedsbreve – klik her