Undervisning

Vi tilbyder kvalificeret undervisning ved opstart, genopfriskningskurser og 24-7 telefonsupport.

Du får grundig undervisning

Picasso Digital er et utroligt omfangsrigt system, så selv om det er intuitivt, har du inden du begynder at bruge det, brug for nogen til at fortælle dig, hvilke muligheder du har i programmet.

Heldigvis har vi dygtige undervisningskonsulenter med mange års erfaring i at gøre hotel management og personale køreklar til en ny og nemmere hverdag med Picasso Digital.

Ved opstart

En god start er den halve sejr

Uddannelse i at bruge Picasso Digital er en naturlig del af installationen, og aftales individuelt med brugerne.

Vores konsulent er på stedet ,og vil sammen med ledelsen/nøglepersonerne gennemgå virksomhedens arbejdsgange, forretningsområder m.m..
Konsulenten vejleder i, hvordan systemet sættes op og bruges mest hensigtsmæssigt. Konsulenten guider gennem indtastning af data, og er med ved opstarten.

I installationsperioden bliver nøglepersonerne på hotellet uddannet på hvert sit felt, således at de kan hjælpe kollegaer i gang med de enkelte rutiner. Alle skal føle sig trygge, når vi forlader stedet.

Vi afslutter med en opfølgningsdag på stedet, hvor vi gennemgår den nye arbejdsgang, retter op på eventuelle brugerfejl, og ser om noget kan optimeres yderligere.

Vi følger op på installationen med ekstra opmærksomhed i den efterfølgende måned, og står til rådighed ved alle spørgsmål.

Videreuddannelse

Firmakurser der genopfrisker jeres viden

Firmakurserne for Picasso-brugere er tilpasset individuelt efter brugernes behov. Vi afholder firmakurser efter aftale, enten hos AK Techotel eller på hotellet.

Vi kan lave kurser med generel genopfriskning eller dykke ned i specifikke områder af Picasso, som I gerne vil opbygge en større viden om. F.eks vores markedsførings-management modul eller økonomisystemet.

 

24 Timers support

Hjælpen er nær – hele døgnet

Skulle du alligevel komme i tvivl om noget, eller har du yderligere spørgsmål omkring betjening af hotel- eller restaurant system, svarer vi emails indenfor normal kontortid på picassosupport@techotel.dk.
H
ar du brug for at tale med en konsulent, tilbyder Techotel gratis telefonhjælp kl. 8.00 – 16.00 (fre: 9.00 – 15.00) til alle vore kunder.

Når supporten er lukket overtager hotline. Med andre ord så er vi til rådighed 24 timer i døgnet.

Læs mere om support her.

Har du behov for hardware?

Så kan vi sikkert hjælpe dig!

Vi har hos AK Techotel viden om hvilken hardware der er optimalt til afvikling af  vores software. Den kan du drage nytte af, hvis du bestiller din hardware hos os.

Check-in stander med nøgleudlevering

Kunne du tænke dig at sende receptionen tidligt hjem, og stadig trygt vide, at dine gæster bliver indlogeret? Så skulle I måske have en VIP stander.
Standeren står fysisk på hotellet og lader gæsterne checke ind ved hjælp af touch Screen , og udleverer nøglekort til værelset.

Betalings-terminaler

Det nemmeste er, at få det hele samme sted, derfor tilbyder vi også betalingsterminaler med fuld integration med Picasso Digital.

Andet hardware

Tablets til hurtig betjening

Hvad enten det er betjening i restauranten eller check-liste for rengøringen, kan det være en fordel at udføre på en tablet, som f.eks. en ipad. De er hurtige, nemme at have med sig og fylder mindre end en bærbar computer. 

Flat screen TV

Du kan købe eller leje TV apperater til vores Dali TV og internetløsninger.
Vi hjælper gerne med installering og har også udstyr til transport og ophængning på værelserne.

Smart-box

Smart-box løsningen kombinerer TV og internettets kvaliteter via apps. Smart-boxen  sættes direkte på TV apperatet og forvandler dette til et Smart-TV hvor gæsten kan se streamingtjenester, gå på nettet, leje film m.m.
Boksen samt den multifunktionelle fjernbetjening kan du købe eller leje af os.

Skriv til os, og få et tilbud på det, du har brug for af hardware.

Skriv eller ring til os
hvis du vil høre mere om Undervisning