Selvhjælpssystemer
Vi lægger stor vægt på, at servicen af Techotel systemet opfylder de strengeste krav der stilles i en branche, hvor virksomhed foregår døgnet rundt og året rundt.
Vores servicekoncept er derfor baseret på, at vore kunder i videst muligt omfang kan hjælpe sig selv, således at de mest ‘kritiske’ dele i systemet fungerer, selv efter et eventuelt driftsnedbrud.
Takket være de indbyggede sikkerhedsfunktioner, mister man ikke informationer som en gang er lagret.
Se også vores FAQ her for svar på dine spørgsmål før du ringer.
Hurtig guide til telefonlinier
kl. 9.00-12.00
Systemfejl og hjælp til betjening af systemet:
henv. til supporten – Gratis!
Tlf. +45 36 19 21 30 – eller direkte nr. til medarbejder.
kl. 12.00-17.00 (fredag: 9.00-15.00)
Systemfejl: henvendelse til supporten – Gratis!
Hjælp til betjening af systemet: henv. til supporten – 1.245,-/timen.
Tlf. +45 36 19 21 30 – eller direkte nr. til medarbejder.
kl. 17.00-09.00
Systemfejl: Henv. til Hotline – Gratis!
Hjælp til betjening af systemet: Hotline – 1.245,-/timen.
Tlf. +45 29 25 01 01