Professionelt samlet styringssystem
for alle medarbejdere

Picasso Digital Pro er Nordens mest populære alt-i-et-hotel, CRM og restaurantsystem – og med god grund!

Værelsebooking

Techotels Picasso Digital er intuitiv og lige til at arbejde med. Vælg datoen i kalenderen, træk hen over værelsetyper eller værelsenummer de dage Du ønsker værelset reserveret, og reservationen er oprettet. Picasso Digital sender bekræftelsen via Word eller Outlook. Kundens adresse flettes ind, og systemet udskriver og arkiverer bekræftelsen.

Vælg en dato i kalenderen, og Picasso Digital ændrer samtlige oversigter i systemet til denne dato. Se på de aktuelle oversigter med gæsternes navne, og hvor lang tid de bliver. Ønsker Du at ændre ankomst- eller afrejsedato, træk blot reservationen til den valgte dato i kalenderen. 
Farverne på oversigten indikerer, om reservationen er bekræftet, gæsten ankommet eller til afrejse.

Lokalebooking

Picasso Digital gør det til en leg at booke møder. I har altid en kalender ved hånden. Book forplejning let og ligetil via foruddefinerede pakker/ produkter eller ved at skrive direkte i feltet, f.eks. natmad.

Picasso Digital viser en oversigt over hvor meget AV-udstyr, der er ledigt, før I booker det. Vælg datoen, træk hen over lokaleplanen, og reservationen er oprettet. Lokaleplanen er opdelt i minutter/timer.

Appetite-kasse

Appetite er en restaurant- og receptionskasse med indbygget bordbooking, e-mail, ToDo – opfølgningskalender, og kundekartotek.

Et utraditionelt restaurant- og kassesystem, som I lærer at betjene på 10 minutter. Appetite indeholder lagerstyring på færdigvarer, samt en række salgs- og avancestatistikker, et ubegrænset antal varer og PLU numre.

I henter kunder og fakturaer frem direkte fra kundekartoteket, og overfører til Concorde, Axapta elle Navision.

Appetite betjenes med Touch screen, almindeligt PC- tastatur eller mus.
I har desuden frit valg i design af regninger.

Mona AI- din digitale assistent

• Mona administrerer alle typer af reservationer
• Kontrollerer betalingsmåde mod kundekartotek ved opret, check-in og check-ud
• Sender bekræftelser med check-in information på SMS og mail m/u betalingslink
• Kontrollerer forudbetaling eller debitorbetaling før check-in
• Modtager betaling ved check-ud via kreditkort, faktura eller EAN faktura
• Sender SMS og mail til hotellet vedr. problemer med check-ud
• Sender information til rengørings app om at værelset er ledigt og brugt
• Tilbyder gæsten upsale på værelse
• Mona trækker betalings autorisation hos NETS
• Håndterer gæstepreferencer mht. værelsestype og værelsesnummer
• Mona opkræver fuld betaling for OTA reservationer
• Håndterer din bonus club
• Opretter navneliste
• Forudpostering eller efterfakturering for longstay
• Mona sender registreringskort til gæsten før ophold
• Betaling af værelser med split regning, kreditkort eller fakturering
• Digital nøgleudlevering

MIS / CRM

Picasso Digital MIS

MIS – Market Information System- tæller værdien af alle jeres reservationer og præsenterer det grafisk.  MIS fortæller i god tid hvordan sæsonen tegner sig.

Picasso Digital CRM

CRM – Customer Relation Management- indeholder en detaljeret kundedatabase. I har mulighed for at vælge blandt mange forskellige parametre for udtræk. Ønsker I f.eks. at kontakte de udvalgte kunder, henter I adresser direkte ind i Word eller Outlook. I har mulighed for at trække Top 20 lister ud sorteret på forskellige parametre.

Ved at trække en kundes navn til kalenderen, ser man i ToDo hvad der er aftalt med kunden, og hvornår I evt. skal mødes igen.

Rapporter

Picasso Digital tilbyder et stort udvalg af rapporter:

Vælg en rapport med et museklik, og træk den hen over en dato i kalenderen.
Picasso Digital viser rapporten for den valgte dato på skærmen, printer den ud eller sender den via Outlook.

  • Ankomst- rengørings- og afrejselister
  • Belægningsstatistik og Danmarks statistik
  • Depositum og provisionslister
  • En samlet ugeplan over arrangementer
  • Tydelige tjener- og køkkenlister
  • Rengørings- og mangellister m.m.,

ToDo-kalender

ToDo rydder skrivebordet for gule papirlapper.

ToDo er en kalender integreret i Picasso Digital. Den holder styr på jeres reservationer, kunder, leverandører, personale samt personlige gøremål.

ToDo sender beskeder internt i hotellet.

Hver medarbejder har sin egen kalender. Skriv f.eks. en besked til køkkenchefen og ToDo viser beskeden med det samme, når køkkenchefen åbner sin ToDo- kalender i Picasso digital.

ToDo er jeres interne kommunikationssystem, hvor Outlook er jeres eksterne.

Hvordan større indtjening?

Ved at få mere ud af jeres tid!

Nogle eksempler fra Picasso Digital:

•  Yield Management til optimering af værelsepriser
•  Salgsopfølgningssystem med direkte flet til Word
•  Moderne internetbooking
•  Den digitale assistent Mona AI løser en række receptionsopgaver automatisk
•  Faktura, Miljø- og afbestillingstillæg
•  Funktioner ligger altid lige ved hånden, hvor man har brug for dem
•  Bekræftelser og salgsbreve trækkes ind i Outlook, Word eller Excel med et klik på musen
•  Overskuelige køresedler og regninger

Tekniske data

Picasso Digital er bygget op omkring Microsoftstandarder som:

• MS Word
• MS Excel
• MS Outlook
• MS Windows 10/11
• MS SQL Server ver. 2016
• MS terminalserver ver. 2019

Ovenstående er registerede trademarks der tilhører Microsoft.

Skriv eller ring til os
hvis du vil høre mere om Picasso Digital