MONA

Med dette Mona DEMO system kan du teste oplevelsen for gæsten fra reservation hele vejen til check-out med tre forskellige låsesystemer: Key card, Mobil app & Door.

Kunstig Intelligens flytter ind i Picasso! Velkommen til fremtiden indenfor Property Management Systems.

  • Mona administrerer alle typer af reservationer
  • Tildeling af ledige og rengjorte rum
  • Sender bekræftelser med checkin information på SMS og mail m/u betalingslink
  • Tilbyder gæsten upsale på værelse – NYHED
  • Mona trækker betalings autorisation hos NETS – NYHED
  • Håndterer gæstepreferencer mht. værelsestype og værelsesnummer – NYHED
  • Mona opkræver fuld betaling for OTA reservationer
  • Håndterer din bonus club – NYHED
  • Opretter navneliste
  • Forudpostering eller efterfakturering for longstay – NYHED
  • Mona sender registreringskort til gæsten før ophold – NYHED
  • Betaling af værelser med split regning, kreditkort eller fakturering
  • Digital nøgleudlevering

Check-in af gæster

  • Kontrol af betalingsmåde mod kundekartotek ved opret, Check-in og Check-ud
  • Kontrol af forudbetaling eller debitorbetaling før check-in

Check-ud

  • Modtager betaling ved check-ud via kreditkort, faktura eller EAN faktura
  • Sender SMS og mail til hotellet vedr. Problemer med check-ud
  • Sender information til rengøring app om at værelset er ledigt og brugt
  • Efter check-ud mailer regning til gæst eller firma via mail eller EAN

… og mange andre funktioner

Picasso er ikke kun et check-in eller check-ud redskab – det er en digitalisering af hele receptionens arbejdsopgaver.

Picasso kan alt og er skalerbart fra små kroer til avancerede hoteller eller kæder.
900+ virksomheder benytter Picasso Digital.

MERE OM TECHOTEL PICASSO

Skandinaviens foretrukne digitale hotelsystem

Picasso er et komplet administrationssystem for hoteller, kroer, vandrerhjem, restauranter, konferencecentre, hostels og meget mere.

Med Picasso kan du f.eks:
– Administrere dine bookinger på en nem og overskuelig måde
– Skabe og automatisere din egen pris/yield strategi.
– Bruge CRM systemet til at skabe gensalg og positiv kundekontakt.
– Sælge dine produkter på din hjemmeside med vores online booking
– Udskrive rapporter og lister af næsten alt.
– Lave statistik over jeres belægning/indtjening.
– Integrere og administrere jeres brug af kanaler.

Picasso videreudvikles konstant i samarbejde med vores kunder. Bl.a på baggrund af vores årlige brugermøder hvor vi besvarer spørgsmål og får feedback fra brugerne.

Picasso har 24 timers support og dygtige konsulenter med hotelbaggrund, der kan vejlede og undervise i den bedste udnyttelse af systemet.

Udvalgte links
Administration af bookinger
CRM og MIS – statistik og kundekontakt
Online booking
Digitale rapporter
YP Intelligence Channel Manager
Brugerindflydelse på Picasso
Mobile booking