MONA

Kunstig Intelligens flytter ind i Picasso! Velkommen til fremtiden indenfor Property Management Systems.

Picasso Digital er Skandinaviens eneste bookingsystem med indbygget robot. Robotten, ved navn Mona er baseret på kunstig intelligens (AI), og er skabt til at give dine gæster den bedst mulige service. Mona kommunikerer løbende med dine gæster, uanset om de kommer fra bookingkanaler eller Picasso/Picasso Online. Mona bliver konstant klogere, og lærer nye måder at gøre livet lettere for dig og for gæsterne.

Digital betaling
Mona sender, f.eks. 24 timer inden ankomst, bekræftelse til gæsten via email eller sms med en simpel guide og et link til forudbetaling af opholdet

Digital check-in
Mona allokerer etværelse, når der er et ledigt.
Hun tjekker betaling, og checker gæsten ind automatisk inden ankomst.

Digital nøgleudlevering
Mona sender via sms en besked til gæsten med velkomst og pin kode nøgle, eller en bluetooth nøgle til værelset

Digital check-out
Mona sender på afrejsedagen en sms med besked om ‘Tak for dennegang’ samt check-ud- og betalingslink.
Administrerer OTA og alm. reservationer

  • Sender bekræftelser med check-in information på SMS og mail
  • Postering af værelser
  • Forud postering for longstay
  • Betaling af værelser med split regning, kreditkort eller fakturering
  • Tildeling af ledige og rengjorte rum
  • Opgradering af rum
  • Nøgle udlevering
  • Check-in af gæster
  • Modtager betaling ved check-ud, kreditkort, mail faktura eller EAN faktura
  • Mailer regning ved check-ud
  • Check-ud
  • Kontrol af betalingsmåde mod kundekartotek ved opret, check-in og check-ud
  • Sender SMS og mail til relevant personale vedr. problemer
  • Sender information til rengøring app om at værelset er ledigt og brugt

 

MERE OM TECHOTEL PICASSO

Skandinaviens foretrukne digitale hotelsystem

Picasso er et komplet administrationssystem for hoteller, kroer, vandrerhjem, restauranter, konferencecentre, hostels og meget mere.

Med Picasso kan du f.eks:
– Administrere dine bookinger på en nem og overskuelig måde
– Skabe og automatisere din egen pris/yield strategi.
– Bruge CRM systemet til at skabe gensalg og positiv kundekontakt.
– Sælge dine produkter på din hjemmeside med vores online booking
– Udskrive rapporter og lister af næsten alt.
– Lave statistik over jeres belægning/indtjening.
– Integrere og administrere jeres brug af kanaler.

Picasso videreudvikles konstant i samarbejde med vores kunder. Bl.a på baggrund af vores årlige brugermøder hvor vi besvarer spørgsmål og får feedback fra brugerne.

Picasso har 24 timers support og dygtige konsulenter med hotelbaggrund, der kan vejlede og undervise i den bedste udnyttelse af systemet.

Udvalgte links
Administration af bookinger
CRM og MIS – statistik og kundekontakt
Online booking
Digitale rapporter
YP Intelligence Channel Manager
Brugerindflydelse på Picasso
Mobile booking