GOOGLE HOTEL ADS OG WIHP

Google Hotel Ads og WIHP

SPAR PROVISIONEN OG BLIV MERE SYNLIG

Med Picassos integration til WIHP og Google Hotel Ads kan I promovere jeres online priser og sælge jeres ophold direkte på kundens internet søgning. Dermed sparer I provisionen til salg gennem kanaler.

Synlighed på de forskellige søgemaskiner og metasøgemaskiner er et selvfølgeligt krav til hoteller i dag. Men lige så vigtigt for mange hoteller er det at minimere udgifterne til online salgskanaler.
Disse punkter har vi adresseret med vores nye integration til WIHP og Google Ads.

Du kan med den få adgang til en lang række søge- og metasøgemaskiner som eksempelvis

  • Google Hotel Ads
  • Tripadvisor
  • Trivago

m.fl.

Et eksempel på en Tripadvisor søgning
Øverst listes priserne hentet fra jeres Picasso.
Gæsten booker via denne knap og I sparer den provision til en af bookingkanalerne, som I ellers ville have betalt. I stedet betaler I CPC (Pay-per-Click) til den givne platform. Beløbet varierer pr. platform men er generelt meget billigere. I følge WIHP er den globale gennemsnitlige CPC 0,96 Euro.