hjælpen er nær!
Vores dygtige supportere hjælper dig videre

Techotel Positiv Service                                                 
Vi har forpligtet os til at altid give en positiv, hurtig og effektiv service til vore kunder. Altid at være høflige, positive og hjælpsomme. 
Vi arbejder med interne  opfølgningssystemer samt den indstilling, at vore kunder altid skal have en positiv oplevelse ved enhver henvendelse til os.

Download Techotel Positiv Service aftale    

Telefonsupport 24 timer                                               
En vigtig del af vores servicekoncept er vores Telefonsupport, 24 timer i døgnet, 365 dage om året.

Opdateringer og nye  versioner                                  Løbende opdateringer af programmet indgår i licensaftalen. Vore kunder får altid den seneste version af systemet uden ekstra omkostninger.

Driftinfo
Oplever du problemer med Picasso kan du til en hver tid besøge vores hjemmeside. Ved at klikke på DRIFTINFO boksen i højre side, kan du altid se den aktuelle drift-status.
 

 
    
Selvhjælpssystemer                                                      
Vi lægger stor vægt på, at servicen af Techotel systemet opfylder de strengeste krav der stilles i en branche, hvor virksomhed foregår døgnet rundt og året rundt. 
Vores servicekoncept er derfor baseret på, at vore kunder i videst muligt omfang kan hjælpe sig selv, således at de mest "kritiske" dele i systemet  fungerer, selv efter et eventuelt driftsnedbrud.
Takket være de indbyggede sikkerhedsfunktioner, mister man ikke  informationer som en gang er lagret.  
Se også vores FAQ her for svar på dine spørgsmål før du ringer. 

Hurtig guide til telefonlinier
kl. 9.00-12.00: 
Systemfejl og hjælp til betjening af systemet: 
henv. til supporten - Gratis!  
Tlf. +45 36 19 21 30 - eller direkte nr. til medarbejder. 

kl. 12.00-17.00 (fredag: 9.00-15.00):
Systemfejl: henvendelse til supporten - Gratis! 
Hjælp til betjening af systemet: henv. til supporten - 1.185,-/timen.
Tlf. +45 36 19 21 30 - eller direkte nr. til medarbejder. 

kl. 17.00-09.00:

Systemfejl: Henv. til Hotline - Gratis! 
Hjælp til betjening af systemet: Hotline - 1.185,-/timen.
Tlf. +45 29 25 01 01

Brug dette link i forbindelse med support med Teamviewer
Teamviewer