welcome digital Guest book
En digital hotelbog, der guider gæsten og skaber mersalg

demoknapErstat den fysiske hotel værelsesmappe/bog med en digital version, som gæsten har adgang til fra deres mobiltlf. under hele opholdet.
Spar både tid og penge og få m
ulighed for at ændre indholdet til alle eller en enkelt gæst 24/7 med få klik.

homeinphone badgeWelcome Digital Guest Book sørger for en bedre kommunikation med kunden via live-chat, og et konstant tilgængeligt samlingspunkt for den relevante info for gæsten.
Welcome giver desuden hotellet et realistisk indblik i hvilke services gæsten efterspørger.
Sidst men ikke mindst får I en enestående direkte kommunikationsvej til at til at promovere hotellets produkter og sende aktuelle tilbud til udvalgte gæster.


  • Gæsten modtager link på mobilen til den digitale hotelbog før eller ved check-in i Picasso.
  • Ved check-ud tilsendes email med valgfrit indhold.
  • Opsættes i hotellets eget design.
  • Promovér restaurant, tilbud, faciliteter eller events.
  • Send individuel info til udvalgte gæster.
  • Unikt indblik i jeres gæsters interesser og præferencer.


 


digitalguest





Mere info

Kontakt os hvis du vil vide mere, eller bestille en uforpligtende demonstration


  
Kontakt
   Rune Erichsen

    Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
    eller ring på
    tlf. 36 19 21 34





mere om Techotel Picasso

Skandinaviens foretrukne digitale hotelsystem

Picasso er et komplet administrationssystem for hoteller, kroer, vandrerhjem, restauranter, konferencecentre, hostels og meget mere.

Med Picasso kan du f.eks:

- Administrere dine bookinger på en nem og overskuelig måde
- Skabe og automatisere din egen pris/yield strategi.
- Bruge CRM systemet til at skabe gensalg og positiv kundekontakt.
- Sælge dine produkter på din hjemmeside med vores online booking
- Udskrive rapporter og lister af næsten alt.
- Lave statistik over jeres belægning/indtjening.
- Integrere og administrere jeres brug af kanaler.

Picasso videreudvikles konstant i samarbejde med vores kunder. Bl.a på baggrund af vores årlige brugermøder hvor vi besvarer spørgsmål og får feedback fra brugerne.

Picasso har 24 timers support og dygtige konsulenter med hotelbaggrund, der kan vejlede og undervise i den bedste udnyttelse af systemet.


Picasso nyheder:
- Ny Mobile booking.
- Ny Mobil Check-out.
- Ny Online booking.
- Ny digital gæstebog, som gæsten får link til i opholdsperioden.
- Picasso er nu integreret med Revinate; verdens mest benyttede digitale marketing platform.
- MIS beregnes beregnes løbende henover dagen.
- Ny 2-way interface til YP Intelligence CM med forskellige driftscenarier.
- Vores hostingcenter udvides kraftigt igen i Okt. 2016. Sikrere og hurtigere.
- Piccoline rengørings- og maintenence app integreret med Picasso.

Udvalgte links

Administration af bookinger
CRM og MIS - statistik og kundekontakt
Online booking
Rapporter
YP Intelligence channel Manager
Brugerindflydelse på Picasso
Mobile booking